התחממות בצפון: מטען התפוצץ על כוח צה"ל • אין נפגעים

    קובי פינקלר, שלמה ריזל | צילום: אתרים לבנונים No Comments on התחממות בצפון: מטען התפוצץ על כוח צה"ל • אין נפגעים
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גבול הצפון מתחמם: היום (שני) אחר הצהרים הופעל מטען חבלה לעבר כוח צה"ל שנע סמוך לנחל שיאון באזור גבול לבנון. בחסדי שמים לא היו נפגעים בקרב החיילים. כתוצאה מכך, התרחשו חילופי אש בגזרת הר דב וצה"ל פתח באש ארטילרית לתוך שטח לבנון.

    תושבים ישראלים ביישובים הסמוכים לגבול עם לבנון דיווחו על קולות נפץ שנשמעים באזור, וכלי תקשורת בלבנון דיווחו כי מספר מבנים נפגעו בכפרים אלוואזאני ועבאסיה ויתכן גם כי קיימים נפגעים מההתקפות הצה"ליות. בעקבות האירועים נחסם לתנועת אזרחים ציר 99, סמוך לצומת הטנק.

    צילומים מלבנון. המטען מתפוצץ

    צילומים מלבנון. המטען מתפוצץ

    דובר צה"ל תא"ל מוטי אלמוז אמר כי מטען "יחסית גדול" התפוצץ אחר הצהרים על שני כלים כבדים של צה"ל בעת פתיחת ציר באזור הר דב. מחשש שהאירוע יתפתח הפעיל הצבא וילון עשן ופתח בירי לעבר מקורות הפעלת המטען. כאמור, אין נפגעים לצה"ל.

    על פי כלי תקשורת לבנונים, לדברי החיזבאללה, חוליה על שם סמיר קונטאר פוצצה את המטען כנקמה על חיסולו של המחבל. וכי על פי דיווח ערבי צה"ל הגיב בירי ארטילרי של כ-40 פגזים לעבר שטח לבנון.

    צילום: אתרים לבנונים

    מעיריית קרית שמונה ביקשו להרגיע את התושבים ואמרו כי "בשעה האחרונה מתרחש ארוע בגזרת הר דב, בשלב זה מדובר בארוע על כוחות צה״ל במרחב. ראש העיר והמנכ"ל נמצאים בקשר עם גורמי הצבא במרחב ומעודכנים באופן שוטף על פרטי הארוע. בשלב זה אין שינוי בהנחיות המיגון לאוכלוסייה, יש להיות קשובים לאמצעי התקשורת, במידה ויהיו שינויים בהנחיות המיגון תצא הודעה מסודרת לאוכלוסייה".



    0 תגובות